🔁 Легке повернення від Нової пошти

Отримали товар, але він не підійшов? Ви можете безкоштовно повернути його протягом 14 днів через Нову пошту — без пояснень причин.

✅ Як скористатися:

🔹 Через мобільний застосунок НП:

  • Відкрийте застосунок Нова пошта.
  • Перейдіть у розділ «Мої відправлення».
  • Виберіть потрібну накладну (ту, за якою отримали товар).
  • Натисніть «Повернути» → оберіть «Легке повернення».
  • Оберіть зручний спосіб повернення: відділення, поштомат або кур’єр.

🔹 Або особисто у відділенні:

  • Повідомте оператору, що хочете оформити «Легке повернення».
  • Назвіть номер накладної.
  • Залиште товар — все інше зробить оператор.

💰 Це безкоштовно, якщо:

  • посилка до 30 кг,
  • повернення через відділення або поштомат,
  • звернення здійснено протягом 14 днів після отримання.

🚚 Якщо обираєте повернення кур'єром — доплата 35 грн.

Повернення та обмін товару

Ви маєте право повернути або обміняти товар, якщо він не відповідає замовленню або є бракованим. Якщо ж товар просто не підійшов — скористайтесь сервісом «Легке повернення» (див. вище).

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Товари, що не підлягають поверненню

Згідно з постановою Кабінету Міністрів №172 від 19 березня 1994 року, не підлягають поверненню:

  • фотопапір;
  • парфумерно-косметичні вироби;
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові, надувні;
  • розчіски, гребінці;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • друковані видання;
  • елементи живлення.

Умови прийому повернення

  • Обов'язково перевіряйте товар відразу у відділенні Нова Пошта або при доставці кур'єром.
  • Претензії на предмет пошкодження товару не приймаються після підписання документа про отримання.

Якщо у вас виникли питання щодо обміну або повернення товару, будь ласка, звертайтеся до нас за контактами, вказаними на сторінці «Контакти».